Dolfijnen en walvissen

19 augustus 2013 - Dominical, Costa Rica

12 aug - dolfijnen en walvissn
Na het ontbijt gingen we de Pacific op. Met het moterbootje vol speed de zee op. De gidsen werden steeds gebeld waar er dolfijnen en walvissen konden worden gespot. Uiteindelijk kwamen de eerste dolfijn omhoog. Dit was echt zo bijzonder om te zien. Even later werden de gidsen gebeld dat er een walvis met kleintje is gezien. Na een aantal minuten doberen waar ze daar. Dit was echt ook weer een levenservaring rijker. Wat wonderbaarlijk!!!
13 aug - Dos Brazos
Dit was een lui dagje. Na een reis in een al niet comfortabel busje van 3uur was de volgende locatie, Los Miranos, daar. Hier hebben we lekker kaart spelletjes gespeeld en geluierd.

1. Sander:
    19 augustus 2013
    Dat lijkt me ook echt te gek dolfijnen en walvissen spotten! Wonderlijke ervaringen rijker ben je straks weer hier! Lekker luieren heerlijk is die omgeving! Geniet er nog maar even van!
  2. Jo:
    Hoi Wouter,

Wat een bijzondere reis. Je ziet hele mooie dingen. Nog even genieten. Ben benieuwd naar je foto's.