Surfen

22 augustus 2013 - Alajuela, Costa Rica

19 aug - Dominical
Nadat we de mooiste locatie van de vakantie hebben verlaten, gingen we uiteraad naar de laaste bestemming Dominical. Een leuk kleine aardig touristisch dorpje. Hier zijn we vooral zee activiteiten gedaan. Zo hebben er een aantal gedoken en gesnorkeld. Ik ben heerlijk gaan snorkellen. Heb onzettend veel vissen gezien met veel kleuren van de regenboog. Dit was bij het mooiste eiland, Isla de Cano. Op de terug weg hadden de gidsen een walvis gespot. Deze sprong in een keer uit het water. WAT EEN BEEST!!!
20 aug - Surfen
Vandaag ging somige voor het eerst surfen,zoals iedereen. We kregen les van onzettende coole gasten. Ze gaven eerst uitleg over de golven en daarna hoe je op de plank moest gaan staan.
Eenmaal in het water was het voor mij na een tweede poging gelukt om op het board te gaan staan. Wat een kick geeft dat zeg. Na nog een aantal keer lukte me het om tot de kust te blijven staan, z'n 15 meter. Dit was echt zo tof om te doen. COOL!!
21 aug - Casino
Na een reis van 5uur kwamen we weer terug waar de reis begon in San Jose en die avond gingen we nog de laaste Colones op maken.