Espectacular

6 augustus 2013 - La Fortuna, Costa Rica

4 aug - op weg naar La Fortuna
Na kleine vier uurtje in de bus en op de boot stonden we weer aan land, de mountenbikes lagen klaar. Het was een kleine 15 kilometer met fantastisch uitzicht op de Arenal vulkaan. Die nog actief is, die 2 jaar geleden een kleine uitbarsting had.
Daar na gingen we naar Hotsprings van Baldi. Dat was echt heerlijk ontspannend met liggend in het warme water een lekker biertje in de hand.
5 aug- canyoneering
We gingen abseilen, wat echt te vet voor worden. 70 meter in de diepte je als ware in vrije val te laten storten is, superrrr gaaf.
En naar de waterval van La Fortuna gegaan waar ik ook heb gezwommen.

1. Annet:
    6 augustus 2013
    Hey Wouter!! wat een leuke avonturen daar in Costa Rica.
    leuk dat we het kunnen volgen! heel veel plezier verder en groetjes van ons uit Almere!
  2. Jeffrey:
    6 augustus 2013
    Goed bezig Wout! En wij maar trainen....;-)
  3. Albert:
    6 augustus 2013
    We wisten echt niet dat je zo'n waaghals bent. En dan zijn we nog wel je pappie en mammie.
    Heel leuk om te lezen dat je er zoveel plezier in hebt. Geniet ervan .........
    PS. Volgens Sander gaat het super met Rosso.
  4. Sander:
    6 augustus 2013
    Vet man! Tof dat je het zo naar je zin hebt, wij genieten hier van je verhalen!! Enjoy en tot je volgende verhaal!
  5. Maire:
    He Wouter!

Wat super vet om te lezen, wij worden hier echt jaloers van.
    Genieten maar! Ben benieuwd naar alle spannende verhalen die wij mogen lezen

Xx maire
  6. Eline:
    7 augustus 2013
    Hey Wouter!
    Zo te lezen heb je het erg naar je zin, super leuk! We volgen je verhalen :)
    Liefs, Eline en Luka
  7. Paul:
    7 augustus 2013
    Hey! Mooi dat je het zo naar je zin hebt..groeten paul