Schilpadden

10 augustus 2013 - San Isidro de El General, Costa Rica

8 aug - Tortuquero
s'Morgens om 5 uur ging de de wekker. Voor een kanotochtje door het nationaal park. We zagen hier tal van dieren, kaaimannen, hagedisen, verschillende vogels en mooi uitzichten.
s'Middags gingen we naar het park op land in Tortuquero. Hier zaggen we onze tweede Tucan(vogel met gekleurde snavel),aapjes, spinnen en slangen. Waarna we via de Carribische kust weer terug liepen naar Tortuquero. Tijdens de wandeling kwammen we kleine schildpadjes tegen, wat niet gebruikelijk is deze tijd, ze waren waarschijnlijk op gegraven door een hond. Gelukig hebben we er nog drie vrijgelaten in de zee. Dit voelde als een soort rescue-redding, heel speciaal gevoel. Het is tot nu toe een echte hoogtepunt van mijn reis.
9 aug- San Isdro
Vandaag stond de dag in het teken van reizen. De wekker stond om notabene om 4 uur.
We moesten van Tortuquero naar San Isdro, een reis van 10 uur. Eerst met de boot(Tortuquero), bus, taxi(San Jose) en weer de bus naar San Isdro.

1. Annet:
    11 augustus 2013
    Wouter als schildpadden redder! Echt gaaf hoor dat je dit allemaal kunt zien en beleven.
    Als je vroeg opstaat op reis dan zie je vaak de mooiste dingen...maar zo vroeg..!! het blijft toch vakantie!!
    geniet nog even en schrijf nog maar vaak over je belevenissen, erg leuk!